Blog: Namioty reklamowe

Namioty reklamowe

22.01.2018 · BRIMO quality manager

Profesjonalny namiot promocyjny. Obniżone ceny, szybka dostawa, najwyższa jakość dla każdego użytkownika namiotu + możliwość nadruku.

namiot reklamowyWyjątkowy namiot reklamowy

Każda odnosząca sukcesy firma rozwija się każdego roku, a za tym wzrostem stoi ciężka praca osób, które kochają swój biznes. Dlatego w ostrej rywalizacji o klientów często trzeba uciekać się do różnych form promocji. 

Jeśli promocja przynosi wzrost sprzedaży i zysku, to jest to dobra promocja, bo sama się zwróci. W lepszych przypadkach nawet wielokrotnie. 

Uwielbiamy nasze namioty nożycowe i dlatego ciągle myślimy o tym, jak robić rzeczy lepiej i szybciej. Staramy się produkować namioty promocyjne tak, aby zadowolić, jak najszerszy krąg klientów, którym zależy na zwiększeniu samoświadomości, bo tylko wtedy można sprzedać, kiedy jesteś widoczny.

Przyciągnij potencjalnych klientów namiotem reklamowym

Różnorodne namioty z wyszukanymi grafikami to dziś standard na targach, którymi trafnie charakteryzują swoją działalność.

Na targach i jarmarkach jest na razie odwrotnie. Wiele jaskrawo kolorowych, lekko zadrukowanych namiotów ustawionych za sobą, ze sprzedawcami liczącymi na dobre zarobki, które często zależą od warunków pogodowych.

Dlaczego więc nie być innym? W końcu doskonałość jest ceniona! A wyróżnianie się w tłumie sprzedawców powinno być priorytetem dla każdego.

Wykonujemy dwa systemy nadruków namiotów reklamowych.

Nadruk sublimacyjny wykonujemy, gdy cena folii do naprasowywania jest wysoka ze względu na:

  • duża ilość druku
  • klient chce nadruk na całej powierzchni
  • jeden z 7 podstawowych kolorów namiotu Ci nie odpowiada.

Nadruk sublimacyjny wykonujemy na jednej z najwyższej jakości tkanin na rynku, poliestrze Oxford 600D z powłoką poliuretanową, która sprawia, że ​​tkanina jest w 100% wodoodporna.

Nadruk odbywa się poprzez przeniesienie atramentu na papier transferowy, papier ten wykorzystuje temperaturę i ciśnienie do przeniesienia lustrzanego atramentu na tkaninę namiotu.

Kolor jest przenoszony na tkaninę, dzięki czemu na tkaninie nie tworzy się żadna warstwa. Dzięki sublimacji możliwe jest spełnienie każdego wymagania dotyczącego nadruku na namiocie. Po wydrukowaniu tkaniny, tkanina jest następnie szyta w kompletny namiot. Namiot jest więc wykonywany na zamówienie i nie jest produkcją masową, jak ma to miejsce w przypadku namiotów z nadrukiem na folii do naprasowywania.

Folią do naprasowywania drukujemy, gdy jest to mniejszy nadruk do 0,5m2 lub napisy.

Jest to korzystne ekonomicznie w przypadku mniejszych nadruków lub tekstów, które nie mają przejść kolorystycznych (tekst). Folią oklejamy wszystkie nasze namioty, nawet te najtańsze.

Folia jest najpierw docinana według szablonu, umieszczana pod prasą termiczną (można też użyć zwykłego żelazka) i w temperaturze 160 stopni Celsjusza klej termiczny przykleja się do tkaniny poliestrowej. 

Nie każda firma reklamowa decyduje się na taką formę nadruku, ponieważ często nie ma doświadczenia z tkaniną, która ma z drugiej strony warstwę PVC lub PU, które mogą ulec zniszczeniu w przypadku przekroczenia temperatury lub czasu.

Mamy duże doświadczenie z tym nadrukiem i ten nadruk będzie trwał przez cały okres użytkowania tkaniny namiotu.

Wadą folii jest ograniczona gama kolorystyczna, a przy bardzo dużych nadrukach często opłaca się druk sublimacyjny.

 

 Jaki jest dla Ciebie najodpowiedniejszy namiot reklamowy? 

Większość firm dostarczających towary i usługi zaczynałaby od pytania. Jaki jest Twój budżet?

My osobiście mamy alergię na to słowo w firmie, bo często jest to ulubione pytanie nieszczerych osób pracujących w różnych branżach.

Za pomocą tego pytania sprzedawcy często chcą dowiedzieć się, ile pieniędzy możesz wydać na głaskanie ich zysków, a nie Twoich potrzeb. Jeśli powiesz, że budżet jest wyższy niż to, co jest dla Ciebie konieczne, to chętnie wepchną Ci najdroższy produkt lub usługę w ofercie, z której nie musisz korzystać.

Inwestycja w Twoją imprezę promocyjną musi być opłacalna, a zwrot zależy od wysokości Twoich zysków z promocji i wyprzedaży. Twoje zyski są twoją tajemnicą i nie interesuje nas również twój budżet.

Interesują nas Twoje potrzeby i to, czego oczekujesz od namiotu promocyjnego. Nasze namioty promocyjne bez nadruku kosztują od 1297 zł do 8847 zł a nadruk namiotu poprzez prasowanie folii od 199 zł do 4000 zł (cena jest obliczona za darmo na podstawie wizualizacji 2D, dostarczonej bezpłatnie i niezobowiązująco). Przy cyfrowym nadruku sublimacyjnym cena za nadruk jest podana odrazu.

 

Pawilon reklamowy

Aby wiedzieć, czego potrzebujesz, musimy posiadać następujące informacje:
 

Model namiotu reklamowego

Rodzaj konstrukcji namiotu: stalowa - tańsza, aluminiowa - droższa
Intensywność użytkowania namiotu składanego: max. 10x, 30x, 50x, 70x i więcej rocznie?
warunki: wewnątrz czy na zewnątrz, wietrznie?
wygoda i wymagania - specyficzne wymagania
Czy z namiotu będzie korzystać osoba słabsza lub niepełnosprawna?
Po konsultacji i odpowiedzi na pytania zarekomendujemy namiot. To od Ciebie zależy, którą kategorię cenową wybierzesz.

Jaki nadruk na namiocie reklamowym

Jaki będzie duży nadruk: mały napis - logo, duży napis - logo
W przypadku tekstu potrzebujemy tekst, kolor tekstu, czcionkę
W przypadku logo potrzebujemy logo w postaci wektorowej lub w jak najlepszej jakości.
Czas wykonania nadruku: 1-21 dni roboczych

Cena nadruku po wypełnieniu formularza nadruk na namiocie folią Przygotujemy go dla Ciebie w ciągu 24 godzin.

Jeżeli jest to nadruk całopowierzchniowy całej ściany lub loga są większe niż 1m2, polecamy druk cyfrowy namiotu, którego ceny znajdziesz na stronie.
Jeśli uznasz, że cena jest za dobra lub za wysoka, możemy zmniejszyć lub powiększyć reklamę, dostosować ją tak, aby spełniała również Twoje możliwości finansowe. 
Wykonujemy nadruki wysokiej jakości, z którymi nie będziesz mieć problemów.
 

Wskazane jest dokładne wyjaśnienie, czego chcesz i złożenie oferty cenowej kilku firmom. To samo dotyczy stelaży namiotowych, gdzie decydującym parametrem wytrzymałości jest wewnętrzna grubość profilu i rodzaj materiału, ale także inne korzyści, jak np. część zapasowa stelaża BRIMO gratis w pierwszym roku w przypadkach takich jak np. klęski żywiołowe czy wandalizm. 

Mamy nadzieję, że pomogliśmy Ci tym artykułem, ponieważ Ty pomagasz nam swoimi opiniami. 

Dziękujemy

BRIMO TEAM

Udostępnij na Facebooku