Formularz reklamacji towaru


(wypełnijcie i wyślijcie ten formularz tylko w przypadku reklamacji towaru)

W przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki konieczne jest niezwłoczne zgłoszenie szkody kurierowi GLS/DPD przy odbiorze oraz spisanie protokołu uszkodzenia, który dołączycie do niniejszego formularza.

Niniejszym informuję, że reklamuję zakupiony towar w firmie Hana Szabová, Lermontovova 911/3 81105 Bratislava, IČO: 50195000, DIČ: 1121316911, IČ DPH: SK1121316911 (zwany dalej "sprzedawcą")..


Konsument ma prawo rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 dni od dostarczenia reklamowanego towaru.

 

   

Numer zamówienia lub faktury:

Data zamówienia (wystawienie faktury):

Opis uszkodzenia towaru:

 

Dane kupującego:

Imię i nazwisko:

Adres dostawy:  

Numer telefonu

(tylko jeśli adres dostawy jest inny jak v  zamówieniu)

 

Data:

Wyślij na e-mail: brimo@brimo.pl  dokumentacje fotograficzną uszkodzonej części

lub na adres Hana Szabová, Veľký Lapáš 8460, Veľký Lapáš 95104 Republika Słowacka