Formularz reklamacji towaru
(wypełnijcie i wyślijcie ten formularz tylko w przypadku reklamacji towaru)
W przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki konieczne jest niezwłoczne zgłoszenie szkody kurierowi GLS/DPD przy odbiorze oraz spisanie protokołu uszkodzenia, który dołączycie do niniejszego formularza.
Niniejszym informuję, że reklamuję zakupiony towar w firmie Hana Szabová, Lermontovova 911/3 81105 Bratislava, IČO: 50195000, DIČ: 1121316911, IČ DPH: SK1121316911 (zwany dalej "sprzedawcą")..
Konsument ma prawo rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 dni od dostarczenia reklamowanego towaru.
Numer zamówienia lub faktury:
Data zamówienia (wystawienie faktury):
Opis uszkodzenia towaru:
Dane kupującego:
Imię i nazwisko:
Adres dostawy:
Numer telefonu
(tylko jeśli adres dostawy jest inny jak v zamówieniu)
Data:
Wyślij na e-mail: brimo@brimo.pl dokumentacje fotograficzną uszkodzonej części
lub na adres Hana Szabová, Veľký Lapáš 8460, Veľký Lapáš 95104 Republika Słowacka